MijnCatharina
Online uw dossier inzien of een afspraak maken? Log in op MijnCatharina met uw DigiD.
Inloggen voor jezelf
Log in op MijnCatharina met behulp van uw DigiD-gegevens of gebruik de DigiD app.

Inloggen voor een ander*.
De medische gegevens inzien en/of een afspraak plannen of wijzigen als gemachtigde. Log in met uw eigen DigiD.

Verwijsnummer*
U kunt ook inloggen met het verwijsnummer (ZD-nummer) van uw (huis)arts.
Geen DigiD?
Nog geen DigiD? Vraag die dan aan op www.digid.nl. Binnen 5 werkdagen ontvangt u dan een DigiD.
Vrijwillig machtigen DigiD
U kunt iemand anders dan uzelf nu machtigen om in te loggen in MijnCatharina. De handleiding vanuit de overheid over hoe dit werkt, kunt u hier downloaden.
Vragen over uw afspraak?
Neem dan contact op met de polikliniek waar u in behandeling bent. Hier staat het overzicht van alle telefoonnummers van alle afdelingen.
U kunt de poliklinieken van ons ziekenhuis bereiken via ons algemene telefoonnummer: 040 – 239 91 11.
Animatie: Hoe logt u in met DigiD?
Met DigiD kunt u inloggen op MijnCatharina.
Animatie: Wat kunt u met MijnCatharina?
Video: Uitleg over MijnCatharina
In deze video leggen patiënten en medisch specialisten uit hoe MijnCatharina werkt.
In deze video wordt verteld dat het zeven werkdagen duurt voordat de uitslagen in MijnCatharina staan. Vanaf 1 juli staan deze uitslagen echter in MijnCatharina zodra deze bekend zijn.
MijnCatharina voor kinderen & jongeren
Ook kinderen kunnen gebruik maken van MijnCatharina. Zij hebben een eigen DigiD nodig om in te kunnen loggen. Ben jij 12 jaar of ouder en maak jij gebruik van het patiëntenportaal MijnCatharina? Belangrijk is dan: wie mag er met jou meekijken? Wil je meer weten?
Ga naar MijnCatharina voor kinderen en jongeren
Videoconsult
Steeds meer zorgverleners in ons ziekenhuis gaan met het videoconsult werken. U kunt dan als patiënt uw zorgverlener ‘bezoeken’ via een beeldverbinding. Dat gebeurt op een veilige manier, via het patiëntenportaal MijnCatharina. Voor een videoconsult hoeft u dus niet naar het ziekenhuis te komen. Wel zo gemakkelijk en tijdbesparend!
Een videoconsult, hoe gaat dat? | MijnCatharina – YouTube
In deze handleiding leest u hoe het videoconsult werkt. Heeft u na het lezen van de handleiding nog vragen? Misschien vindt u het antwoord bij de veelgestelde vragen.
Inloginstructies
Hoe log ik in op MijnCatharina?
- Klik op de knop ‘Inloggen met DigiD’. U komt nu op het invulscherm van DigiD.
- Log in met uw DigiD-gebruikersnaam en wachtwoord of gebruik de DigiD-app. Heeft u geen DigiD, vraag dan een DigiD met sms-functie aan via www.digid.nl (dit duurt 5 werkdagen).
- Nu heeft u toegang tot de gegevens in MijnCatharina. Heeft u geen toegang? Neem dan contact op met de afdeling waar u in behandeling bent.
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over MijnCatharina? Hieronder vindt u de meest voorkomende veelgestelde vragen en antwoorden.
Veelgestelde vragen
-
Wat is MijnCatharina?
MijnCatharina is een persoonlijke en beveiligde omgeving voor patiënten van het Catharina Ziekenhuis. Hier kunt u zelf 24 uur per dag, 7 dagen per week uw afspraken inzien, vragen stellen aan uw zorgverlener en delen van uw medisch dossier bekijken. Deze informatie wordt opgehaald uit het elektronisch patiënten dossier (EPD). In het EPD registreren de zorgverleners die u behandelen uw actuele gegevens.
-
Ik ben een vraag over de werking van MijnCatharina.
Vragen over MijnCatharina?
U kunt voor meer informatie over het portaal de handleiding of de veelgestelde vragen lezen. Mocht u toch nog vragen hebben over het gebruik van MijnCatharina dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk via 040 – 239 8444. Deze is van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 16.30 uur bereikbaar.
-
Wat kunt u met MijnCatharina?
- Uw persoonlijke gegevens en gedeeltes van uw medisch dossier bekijken;
- Met een verwijzing van uw huisarts zelf een afspraak inplannen;
- Inzien welke afspraken er gepland staan in het Catharina Ziekenhuis;
- Inzien welke medicijnen u gebruikt;
- Uitslagen bekijken;
- Brieven inzien die door het ziekenhuis naar u, uw huisarts of een andere zorgverlener zijn verzonden;
- Een herhaalrecept voor medicijnen aanvragen;
- Een vraag stellen aan uw zorgverlener via e-consult.
Bekijk ook de video over de verschillende functies in MijnCatharina.
-
Wat heb ik nodig om in te loggen?
U kunt MijnCatharina raadplegen via een computer, laptop of tablet. Om in te kunnen loggen heeft u ook een DigiD nodig.
-
Waar kan ik terecht als ik vragen heb over MijnCatharina?
U kunt voor meer informatie over het portaal de handleiding lezen.
Mocht u daarna toch nog vragen hebben over het gebruik van MijnCatharina dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk. Deze is van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 16.30 uur bereikbaar op telefoonnummer 040 – 239 8444.
Neem voor overige vragen contact op met de polikliniek waar u in behandeling bent. U kunt de poliklinieken van ons ziekenhuis bereiken via ons algemene telefoonnummer: 040 – 239 91 11. Een overzicht van alle telefoonnummers vindt u op www.catharinaziekenhuis.nl/contact
-
Hoe vraag ik een DigiD aan?
Op de website www.digid.nl kunt u een DigiD-code aanvragen.
-
Moet ik mezelf aanmelden voor MijnCatharina?
Nee, u hoeft zichzelf niet aan te melden voor MijnCatharina. Een DigiD is voldoende om in te kunnen loggen.
-
Hoe log ik in op MijnCatharina?
Stap 1
Ga naar www.catharinaziekenhuis.nlStap 2
Klik op ‘MijnCatharina’ en vervolgens voor ‘Inloggen met DigiD’ om op het invulscherm van DigiD te komen.Stap 3
Om toegang te krijgen tot het MijnCatharina kiest u voor ‘Inloggen met DigiD app’ of ‘Inloggen met DigiD met een extra controle via sms’.Inloggen met controle sms
Als u inlogt met controle via sms vult u uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord in. U ontvangt direct een code per sms op uw mobiele telefoon. Als u die invult, bent u ingelogd op MijnCatharina.Inloggen met DigiD app
Als u inlogt met de DigiD app vult u eerst de koppelcode die u krijgt in de DigiD app. Met uw mobiele telefoon of tablet scant u de QR-code.Daarna vult u op de app uw wachtwoord in. U bent nu ingelogd op MijnCatharina.
-
Het lukt niet om in te loggen in Teams vanuit het patiëntenportaal, wat moet ik doen?
U hoeft zich niet aan te melden bij de app van MS Teams. De applicatie moet alleen maar geïnstalleerd zijn. Bent u al ingelogd met een account van bijvoorbeeld werk of school? Log dan uit voordat u het videoconsult start.
-
Hoe kan ik uitloggen in MijnCatharina?
U logt uit bij MijnCatharina door rechtsboven op ‘Uitloggen’ te klikken.
Wanneer u 15 minuten niets doet in MijnCatharina, wordt u automatisch uitgelogd. Alle informatie die niet verzonden of niet opgeslagen is, gaat dan verloren.
-
Kan ik iemand machtigen voor het gebruik van MijnCatharina?
U kunt iemand anders dan uzelf nu machtigen om in te loggen in MijnCatharina. De handleiding vanuit de overheid over hoe dit werkt, kunt u hier downloaden.
-
Kunnen mijn kinderen ook inloggen op MijnCatharina?
Ja, ook uw kinderen (alle leeftijden) kunnen inloggen op MijnCatharina. Hiervoor kunnen zij hun eigen DigiD gebruiken. Een DigiD aanvragen kan op www.digid.nl.
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres kunt u zelf wijzigen. Bent u net verhuisd? Als de gegevens verwerkt zijn in de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) kunt u de adreswijziging ophalen via MijnCatharina. Zijn er overige wijzigingen? Geef deze aan ons door. Dat kan op de polikliniek waar u in behandeling bent of bij de balie Patiëntenregistratie in de centrale hal van ons ziekenhuis.
-
Wat wordt er geregistreerd als ik MijnCatharina gebruik?
Wij willen graag weten hoe vaak MijnCatharina wordt gebruikt. Daarom registreren wij – op een veilige manier – elke keer dat u inlogt. De gegevens die u invoert in MijnCatharina kunnen worden opgenomen in uw medisch dossier.
-
Hoe maak ik veilig gebruik van MijnCatharina?
- Log uit op het moment dat u MijnCatharina niet meer actief gebruikt en sluit daarna de browser (internetpagina).
- Ga zorgvuldig om met afdrukken die u maakt van uw gegevens.
- Uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord zijn strikt persoonlijk. Bewaar deze daarom op een veilige plek.
- Sla uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord niet op in uw computer, ook al stellen veel computerprogramma’s dit voor. Iedereen die toegang heeft tot uw computer, kan in dat geval namelijk uw inlognaam en wachtwoord vinden.
- Zet uw computer op slot (screensaver) als u ervan wegloopt. Voorbijgangers kunnen uw gegevens dan niet (direct) zien als u even weg bent van uw computer.
- Gebruikt u draadloos internet (WiFi)? Zorg er dan voor dat uw internetmodem of router beveiligd is met een beveiligingscode (encryptie), zodat niet iedereen van uw internetverbinding gebruik kan maken. In de handleiding van uw apparatuur staat hoe u dit kunt doen.
-
Hoe kan ik via MijnCatharina een afspraak maken?
Als u na het bezoek aan de huisarts een (zorgdomein)verwijzing heeft gekregen voor een specialisme in het Catharina Ziekenhuis, kunt u via MijnCatharina een afspraak inplannen. Dit staat dan vermeld op de verwijzing met een zogenoemd ZorgDomein-nummer. Als dit van toepassing is, kan dit op 2 manieren: inloggen met het ZD-nummer of inloggen met DigiD en vervolgens een afspraak maken met het ZD-nummer:
Stap 1
- Log in met het ZD-nummer (website: direct afspraak maken met ZD-nummer)
OF - Log in op MijnCatharina via www.catharinaziekenhuis.nl en Klik op ‘Agenda’ in het beginscherm. Klik daarna in grijze menu op ‘Verwijzing inplannen’.
Stap 2
Kies hier de mogelijkheden die van toepassing zijn op de afspraak. Bij meer opties is het mogelijk om te zoeken op een specifieke dag, datum of tijdstip.
- Klik op ‘Plan deze afspraak’. Er verschijnt een samenvatting van de gekozen afspraak.
- Klik op ‘Volgende’ om de afspraak definitief te maken en te bevestigen.
- Klik op ‘Aankomend’ om uw aanstaande afspraken in het Catharina Ziekenhuis te zien.
- Log in met het ZD-nummer (website: direct afspraak maken met ZD-nummer)
-
Hoe kan ik via MijnCatharina een afspraak wijzigen?
Log in op MijnCatharina via www.mijncatharina.nl en klik op ‘Agenda’ in het beginscherm. Klik daarna op ‘aankomende afspraken’ vervolgens kunt u bij de afspraak op ‘Wijzigen’ klikken.
-
Ik wil mijn afspraakbevestiging liever per e-mail ontvangen, kan dat?
Log in op MijnCatharina via www.mijncatharina.nl en ga naar ‘Mijn gegevens’. Vul hier uw e-mailadres in en beantwoord de vraag ‘e-mailen toestaan’ met ‘Ja’. Vul bij ‘contactprofiel’ ‘digitaal’ in en klik op ‘Opslaan’.
-
Ik verwacht een email te krijgen van het Catharinaziekenhuis maar ik krijg nog steeds informatie per post toegestuurd.
Mogelijk is er iets mis gegaan bij de registratie van uw contactgegevens. Indien u graag per e-mail wordt geïnformeerd dan kunt u het volgende doen.
-
- Log in met uw DigiD op www.mijncatharina.nl
- Ga naar ‘Mijn Gegevens’
- E-mailadres registreren
Controleer of uw e-mailadres juist is ingevuld. Staat er geen e-mailadres ingevuld of wilt u het e-mailadres wijzigen? Dit kan door te klikken op wijzigen. - Toestemming digitaal contact
Controleer of e-mail toestaan op ‘Ja’ staat. Staat er ‘Nee’ en wilt u dit wijzigen? Dit kan door te klikken op ‘Wijzigen’.
- Contactvoorkeur
Kies bij Contactvoorkeur voor ‘Digitaal’
- Klik op ‘Opslaan’ en u wordt voortaan via e-mail geïnformeerd wanneer er informatie voor u klaarstaat in MijnCatharina.
-
-
Ik heb toestemming gegeven voor gegevensuitwisseling met andere zorgverleners maar in MijnCatharina staat de toestemming op ‘Geen antwoord’, hoe kan dit?
Mogelijk is het door u ingevulde formulier nog niet verwerkt door ons. U kunt contact opnemen met de afdeling patiëntregistratie via telefoonnummer 040-2395400 of met de polikliniek waar u onder behandeling bent om uw toestemming door te geven. Uw antwoord wordt dan direct geregistreerd in uw dossier.
Of wijzig zelf uw keuze op MijnCatharina:- Log in met uw DigiD op www.mijncatharina.nl
- Ga naar ‘Mijn Gegevens’
- Ga in het linker menu naar ‘Toestemmingen’
- Klik onder het kopje ‘Toestemmingen zonder registratie’ op de regel ‘XDS gegevensuitwisseling’
De opties ‘Toestemming geven’ en ‘Toestemming intrekken’ worden beschikbaar
- Klik op de knop ‘Toestemming geven’
- Uw toestemming voor gegevensuitwisseling met andere zorgverleners is nu geregistreerd
-
Welke gegevens kan ik zien in MijnCatharina?
In MijnCatharina kunt u de gegevens bekijken die zijn geregistreerd vanaf 30 november 2018. U kunt geen gegevens uit het verleden bekijken. De labuitslagen zijn een uitzondering: deze gegevens uit het verleden kunt u wel bekijken.
-
Welke brieven kan ik bekijken in MijnCatharina?
In MijnCatharina vindt u brieven over uw medische situatie die zijn verstuurd na 30 november 2018. Dit kunnen brieven zijn die gericht zijn aan uzelf, maar ook brieven die naar uw huisarts of een andere zorgverlener zijn verstuurd. De nieuwste brieven staan bovenaan. U kunt een brief inzien door op de brief in het overzicht te klikken.
-
Welke patiëntenfolders kan ik bekijken in MijnCatharina?
Uw zorgverlener kan patiëntenfolders die voor u belangrijk zijn in MijnCatharina klaarzetten. U vindt deze onder het kopje ‘patiëntenfolders’.
-
Mijn medicatieoverzicht is niet compleet. Hoe kan dat?
Het medicatieoverzicht bestaat uit de gegevens die in ons ziekenhuis bekend zijn. Het kan zijn dat dit overzicht afwijkt van de medicijnen die u gebruikt, bijvoorbeeld als u via de huisarts nog andere medicijnen voorgeschreven heeft gekregen.
-
Hoe kan ik mijn medicatieoverzicht wijzigen of aanvullen?
Wijzigingen kunt u telefonisch of via MijnCatharina (tabblad dossier, medicatie: ‘vraag aan apotheek’ doorgeven aan de polikliniek waar u onder behandeling bent
-
Hoe kan ik via MijnCatharina een herhaalrecept aanvragen?
Een herhaalrecept aanvragen kan:
- alleen bij de medicatie waar in het medicatieoverzicht ‘Herhaalrecept’ achter staat.
- alleen voor actieve medicatie. Voor een herhaalrecept van gestopte of ontbrekende medicatie kunt u telefonisch of via een regulier e-consult contact opnemen met de polikliniek waar u onder behandeling bent.
- Alleen voor medicatie die door de professional uit het ziekenhuis aan u is voorgeschreven.
Stap 1
Wilt u een herhaalrecept aanvragen? Klik op ‘Dossier’ en vervolgens in het grijze menu op ‘Medicijnen’.Stap 2
Zoek het medicijn op waarvoor u een herhaalrecept wilt aanvragen en klik op ‘Herhaalrecept aanvragen’.Stap 3
U kunt kiezen naar welke locatie u het recept wilt laten opsturen. Kiest u het specialisme dat de medicatie heeft voorgeschreven.Aangevraagde herhaalrecepten zijn terug te vinden bij de verstuurde e-consulten.
Let op – U krijgt binnen drie werkdagen een e-consult bericht terug met een datum wanneer u het herhaalrecept kunt ophalen. Wacht altijd eerst dit bericht af. Indien het specialisme uw aanvraag niet kan verwerken dan wordt u hierover geïnformeerd.
-
Welke uitslagen kan ik zien in MijnCatharina?
In MijnCatharina vindt u de uitslagen van verschillende onderzoeken die zijn gedaan. Bijvoorbeeld laboratoriumuitslagen van bloedonderzoek, urineonderzoek, weefselonderzoek of onderzoek in het maagdarmkanaal. Van beeldvormend onderzoek (zoals een echo of MRI) vindt u alleen de verslagen en geen beeldmateriaal (foto’s of filmpjes).
De uitslagen komen direct in MijnCatharina te staan als deze beschikbaar zijn. Let op: het kan zijn dat er mogelijk vervelende of onverwachte uitslagen bij zitten, die nog niet met u besproken zijn. U kunt zelf de keuze maken om verder te gaan en de uitslagen in te zien.
Maakt u zich zorgen? Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. U kunt ook een vraag stellen aan uw arts via een e-consult.
-
Wat is een e-consult?
Met een ‘E-consult’ kunt u een bericht sturen met een vraag aan uw zorgverlener. U kunt hierbij denken aan:
- leefstijladviezen en -vragen;
- vragen over (bijwerkingen van) medicijnen;
- vragen over (uitslagen van) een onderzoek;
- vragen over een eerder consult.
Een e-consult kan alleen worden verzonden als de polikliniek deze optie voor u heeft aangezet. U ziet dan de blauwe knop ‘Start nieuw E-Consult’. Ziet u de knop niet, neemt u dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent en vraag of deze optie voor u aangezet kan worden. Dit kan telefonisch. U vindt alle telefoonnummers op www.catharinaziekenhuis.nl/contact
-
Wie beantwoordt een e-consult?
Uw e-consult komt binnen bij een medewerker van de polikliniek. Deze beantwoordt uw vraag zelf als de vraag niet medisch is of stuurt uw vraag door naar de zorgverlener die uw medische vraag kan beantwoorden.
-
Wanneer krijg ik antwoord op een e-consult?
Nadat u een vraag heeft gesteld via een e-consult, krijgt u voor het einde van de volgende werkdag een reactie van een medewerker van de polikliniek. Het kan zijn dat uw vraag wordt doorgestuurd naar uw behandelend arts, de medewerker van de polikliniek zal u hierover informeren. Het kan dan nog enkele werkdagen duren voordat u een uiteindelijke reactie krijgt.
-
Krijg ik automatisch een melding als ik een antwoord krijg op mijn vraag?
Het is mogelijk per e-mail een melding te krijgen zodra u een nieuw e-consult heeft ontvangen in MijnCatharina. Indien u nog geen melding ontvangt, moet u bij ‘Mijn gegevens’ bij ‘Mijn instellingen’ selecteren of u een e-mail wilt ontvangen bij een nieuw e-consultbericht.
-
Wordt het e-consult opgeslagen in mijn medisch dossier?
Als u een e-consult naar uw zorgverlener verstuurt, kan deze informatie worden opgenomen in uw medisch dossier van het Catharina Ziekenhuis. Ook het antwoord van uw zorgverlener kan daarin komen te staan. De e-consulten zijn op deze manier te bekijken door de zorgverleners van het Catharina Ziekenhuis die een behandelrelatie met u hebben.
-
Hoe stel ik een vraag via e-consult?
Stap 1
Wilt u een nieuwe vraag stellen? Klik dan op ‘Start nieuw e-consult’.Stap 2
Klik op ‘Kies een ontvanger’, selecteer polikliniek waar u onder behandeling bent en het bericht naartoe wilt sturen en klik op ‘Ok’.Let op – Staat uw polikliniek er niet tussen? Vraag dan aan uw polikliniek om het e-consult voor u beschikbaar te stellen. Dit kan telefonisch.
Stap 3
Zet een duidelijke omschrijving in het vakje ‘Onderwerp’. U en wij kunnen dan later gemakkelijker berichten terugvinden.Stap 4
Type vervolgens het bericht en klik op ‘Verzenden’. -
Kan ik reageren op een eerder e-consult?
Hebt u al één of meerdere berichten uitgewisseld met een zorgverlener over een bepaald onderwerp? Klik dan NIET op ‘Start nieuw e-consult’, maar reageer op de eerdere berichten. Dit doet u door een eerder bericht aan te vullen of te beantwoorden. U hebt bijvoorbeeld uw arts eerder een bericht gestuurd met een vraag en u wilt hier nog een vraag over stellen. Hierdoor komen alle berichten over hetzelfde onderwerp overzichtelijk bij elkaar te staan.
Let op – Onderwerpen waar ‘Gesloten’ achter staat, kunnen niet meer beantwoord worden.
Stap 1
Zoek het onderwerp waarover u een bericht wilt sturen. Klik op ‘+’ voor het onderwerp, om het uit te klappen.Stap 2
Klik op het laatste bericht over dit onderwerp (deze staat bovenaan).Stap 3
Onderaan het bericht staat: ‘Aanpassen’ of ‘Beantwoorden’.Aanpassen: het bericht dat u eerder stuurde is nog niet gelezen door uw behandelteam. U kunt het bericht nog aanpassen. Er staat dan ‘Aanpassen’ onder het bericht.
Beantwoorden: u hebt een antwoord gekregen van het behandelteam op het bericht dat u eerder stuurde. U kunt hierop reageren. Er staat dan ‘Beantwoorden’ onder het bericht.
Hebt u een bericht gelezen, dan kunt u het markeren als ongelezen. Er staat dan ‘Markeer als ongelezen’ onderaan het bericht. Dit kan handig zijn om uzelf eraan te herinneren dat u het bericht nog moet beantwoorden.
-
Kan ik via e-consult een herhaalrecept aanvragen?
U kunt via e-consult geen herhaalrecept aanvragen. Voor een herhaalrecept gaat u naar ‘Medicijnen’ en klik dan op ‘Herhaalrecept’.
-
Kan ik een bijlage toevoegen aan een e-consult?
Ja, het is mogelijk om een afbeelding toe te voegen bijlage aan een e-consultbericht. zoals JPEG, jpg, BMP of gif.
-
Hoe werkt een videoconsult?
Bekijk deze animatie of kijk in de handleiding.
-
Hoe vul ik een vragenlijst in op MijnCatharina?
Onder het tabblad ‘Taken’ ziet u direct welke vragenlijsten er voor u klaar staan. Ziet u niets staan? Dan zijn er op dat moment geen vragenlijsten voor u.
Stap 1
Selecteer de vragenlijst die u wilt invullen en klik op ‘Invullen’ of ‘meer informatie’Stap 2
Vul de vragenlijst in. Vragen met een * zijn verplicht. Klik steeds rechts onderaan de pagina op ‘Volgende’ om verder te gaan.Stap 3
Klik aan het einde van de vragenlijst op ‘Opslaan’. Uw ingevulde vragenlijst is nu opgeslagen.Let op – Het is niet mogelijk om de vragenlijst tussentijds op te slaan.
Het is belangrijk dat u de vragenlijst in één keer invult.
-
Met wie neem ik contact op met vragen over mijn DigiD?
Heeft u een vraag over het gebruik van DigiD? Kijk dan op www.digid.nl.
Ik woon in het buitenland en heb geen DigiD, kan ik dan inloggen in MijnCatharina?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Geef dit aan bij de polikliniek waar u onder behandeling bent. De polikliniek noteert dit in uw dossier.
-
Ik woon in het buitenland en heb geen DigiD, kan ik dan inloggen in MijnCatharina?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Geef dit aan bij de polikliniek waar u onder behandeling bent. De polikliniek noteert dit in uw dossier.